• English
    • français
  • français 
    • English
    • français
Voir le document 
  •   Accueil de DSpace
  • Faculty of Education
  • Laura Sokal
  • Voir le document
  •   Accueil de DSpace
  • Faculty of Education
  • Laura Sokal
  • Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

COVID-19’s Second Wave: How are teachers faring with the return to physical schools?

Thumbnail

View Open

COVID-19's Second Wave.pdf (2.620Mo)

Metadata

Afficher la notice complète

Author

EdCan. Well at Work
Ranby, Sarah
Rebeiz, André
Sokal, Laura
Eblie Trudel, Lesley
Babb, Jeff

Uri

https://hdl.handle.net/10680/1875

Date

2020-11-20

Citation

EdCan. Well at Work (Sarah Ranby, André Rebeiz, with contributions from Laura Sokal, Lesley Eblie Trudel, and Jeff Babb). “COVID-19’s Second Wave: How are teachers faring with the return to physical schools?”

Collections

  • Jeff Babb
  • Laura Sokal
  • Lesley Eblie Trudel

Report a copyright concern

Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire
 

 

Parcourir

Tout DSpaceCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujets

Mon compte

Ouvrir une sessionS'inscrire

Report a copyright concern

Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire